Per a contactar amb nosaltres

dimecres, 24 de novembre del 2010

Disculpes i sol·lució d'un problema técnic

x Schombrunn 

Aquest administrador ha quedat bocabadat pel que ha passat en el teu comentari del 23-11-2010, que efectivament no ha estat publicat al bloc. Vull deixar ben clar que no sé el que ha passat, però efectivament no està publicat. Per sort el sistema en remi-teix un correu electrònic, el qual vaig llegir i no vaig comprovar si estava publicat.

En cap moment ha estat censurat per aquest administrador i sols puc pensar que ha sigut un problema de blogger i per tant, que desconec el motiu.

Demanant-te disculpes per aquesta incidència, a continuació pegue el comentari, tret del correu de gmail que tinc al meu arxiu i vaig a comprovar d'ara endavant tots els missatges que entren per a que la seua publicació siga correcta.


Schombrunn ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Després de Festes 2010 - Opinions
 
":

Per al Lloser que en sap tant i està de vacances.

Bé apart del que ja diu el comentari d'abans, si estàs de vacances tu sabràs perquè. Jo no ho estic i
no és gràcies ni a Zapatero, ni molt menys a Camps, ni al Rus ni tan de lluny al nostre alcalde; 
si no estic de aquesta mena de vacances és sols gràcies a mi i a la companyia on treballe, ja que ni 
jo ni aquesta companyia, entre altres coses, ni hem estirat més el braç que la maniga, i no ens hem 
deixat alluernar per casetes molt boniques, cotxes grans i bonics i altres mandangues que ens van
oferir, i que encara que els nostres veïns compraren, per a mi, estaven molt per damunt del seu valor 
i les meves possibilitats. I per això no he necessitat a cap ZP ni a cap Lloser enterat per a saber-ho. 
I no em considere més llest que cap dels nostres veïns que en aquests paranys van caurer.

Quan parle de camells, en referisc, per si tens algun dubte, a traficants de droga, que al nostre
poble n'hi ha molts: majoristes i minoristes. Que faces el comentari que faç, em dona que pensar 
que eres un d'ells o un que s'aprofita d'ells; i llig i entén bé: em dona que pensar. Lo que en realitat
sigues, amb tots el meus respectes: m'és igual. El peperos, ja siguen simpatitzants o que viuen de 
ser-ho: peperos, perquè m'entengues, tot el que surt bé és gràcies a vosaltres i tot el que surt
malament és culpa dels altres. El nostre poble té un alcalde del PP i a la vista està que no tot surt
bé, almenys per als ciutadans de a peu, que no estan molt a prop d'ell. I aquí és on he trobat a faltar
a la nostra oposició durant els darrers anys, per a fer vorer als veïns del poble que és el que tenim 
al front i als costats del nostre ajuntament. I per hui prou.

Que tingues un bon dia.



Enviat per Schombrunn a lallosaderanes-poble
 
el 23/11/10 7:21