Per a contactar amb nosaltres

dimecres, 30 de gener del 2008

Altre xollo per al xic !


Ja li han trobat un altre "xollet" al xic

Ara per a 6 mesos


Informarem en breu

"El nostre punt de vista és que creixca el poble, però no la nostra butxaca. He de proclamar que el meu càrrec de director de la ràdio no em reporta cap benefici, tot el contrari, en estos quatre anys he assumit una gran responsabilitat i he perdut diners. Però, ¿i la satisfacció de que la gran majoria reconega el bon treball que hem fet tots els amics col·laboradors i jo a la ràdio? Això és el que fa que arribe a final de mes, una alegria que ompli el meu cor i que fa que la sang es bombege amb més força."

(Raul Terol-Maig 2007)



5 comentaris:

Schombrunn ha dit...

S'hauria d'anar amb molt de compte amb aquest xicot. A mi em va semblar preocupant veure'l de president de taula en les passades eleccions municipals. A més ningú li feia cap cas, al meys l'estona que vaig estar jo allí. Senyors del PSPV-PSOE, molt de compte amb aquesta classe d'individuos, perquè des de dintre de la legalitat faran tot el que calgui per sumar vots per als seus amos. Son molt constants i no tenen cap classe d'escrúpols i no es pot afluixar gens ni mica. Ja es té experiència a la Llosa del que són capaços de fer.

Anònim ha dit...

Està mes clar que l'aigua, es presentarà dins de 8 anys a les eleccions. Ho veig tan segur... en fi solament es una opinió.
Adéu

Anònim ha dit...

QUE ES PRESENTE , QUE ES PRESENTE i tots els del PP que l'arropen i uno mes per anar xuplant del pot i el poble seguirà estant abandonat i tercermundista com està ara que l'alcalde s'ha arreglat bé ell i la dona i el poble li importa un pepino perque que me diga qué ha dut ell al poble de la LLosa . I el vagó ple de billets que van prometre en les eleccións ell , el Rus i Giner , on estan ,o s'han quedat en la plaça de bous de Xàtiva que pareix un platillo volante i val un dineral .Gràcies a Ramón que en la seua gestió i el seu treball ,perque eixe si que treballava pel poble li va omplir les arques municipals per a que ell anara menjant. Qué cara que té el tio.I damunt volien fer creure que era bon xic ,jo diria , i les ganes de treballar on les ha tingudes tota la vida , estic mirant que li agrada molt anar de comilones i passacarrers que això cansa poc i ompli molt.

Anònim ha dit...

La meua filla te 22 anys i acaba la carrera de llicenciada enguany.
Jo em pregunte:quan va acabar la carrera l'alcalde si fins als 38 anys no en va fer ni un brot?
dels 22 als 36 van 16 anys , que bona vida es va passar , primer que treballen els pares per a ell i després que l'enxufen i clar es que VOLEN FER CREURE QUE es bon xic . i LES GANES DE TREBALLAR , ON ESTAN?
Ara passa igual ha entrat d'alcalde difamant i mentint i el poble no li importa per a res , està més abandonat que mai ell sols vol trepar ell i que parlen el que vullguen .

Anònim ha dit...

Com be diu el segón anònim, crec que parlem d'una persona que utilitza la radio com a "trampolí" cap a una futura llista del PP, es una persona que ens vol fer creure que treballa per la radio. Però be, allà ell en la seva consciència, cadascú es lliure de fer el que vulga... ixe es el problema que te aquest xicot, que no es lliure de fer el que vol, el tene agafat pels_________.Jo si fora ell ixiria ara que encara està a temps.
Salutacions