Per a contactar amb nosaltres

dissabte, 10 d’octubre del 2009

Pavelló d'Esports




Ja ve el Pavelló Esportiu ?


Font: Levante-EMV

12 comentaris:

esportiste ha dit...

Bueno, si es una operació neta em pareix molt be que aquest poble ja es mereix tindre un pavelló com ja tenen localitats molt mes menudes que la nostra. Per cert, ànim a la gent a escriure que açó esta molt mort i aixi l'administrador es cansarà prompte i amb raó. Es l'unic punt d'informacio. Salutacions.

Anònim ha dit...

falta un escalonet..........

Neruda ha dit...

Clar que si home! pavelló esportiu, auditori acabat, senyalitzacio del "sector est" perfecta, tancament de repetidors de TV3. Visca La Llosa xè!

P.D: i encara falta el vagó ple de billets del rus.

Algun dia la gent es donarà compte.
Salut!

lallosaderanes.poble@gmail.com ha dit...

Gràcies per començar a participar en aquest bloc i torne a dir que m'agrada més que parlem de política local a "lafinestradelmenjador". A "esportiste" molt encertat el comentari, si bé és difícil que en canse. En ficar les poques noticies que tenim al Poble, ja tenim els deures fets, però això no justifica tenir un bloc. Participa, denuncia, queixat, no ho podràs fer a cap lloc més.

Per "anònim" l'escaló que falta val 600.000 €.

Per a "Neruda", tan sols hi ha que vorer les diferents subvencions que han donat (Diputació) als diferents pobles de la Costera i si vols tan sols mires les subvencions que han provocat aquesta entrada, la Llosa la que menys subvencions ha rebut i la resta d'on eixirà ?

A REDELL!!! ha dit...

La rodona de l' entrada pel tennis... Es un homenatge a la Gregorio Molina?. Per cert, els 400.000 euros que ens ha donat D. Alfonso per al pavellò supose que seran per a fer un pavelló per a PITUFFOS, perquè per a fer un pavelló per a gent d´estatura normal, falta al menys el quatruple del que ens han donat. Miseria cotxina que arrepleguen els desmallats!!! Això es mereix el nostre poble? Arreplegar les sobres dels altres? Senyor Evarist, menys tasta la dipu i balla la dipu i més "MUEVE-LALLOSA", a vore si ens trau del tercer mon en el que estem estancats.

Anònim ha dit...

Quan se tractara el tema de la droga sense embuts

El taronger amarg ha dit...

Del tema de la droga no parlarà ningú: La finestra del menjador, y yo claudio, esperando al cesar, schombrunn, jordi, la llosa de ranes poble i tots els que aci parlen no heu faran mai perque tenen por, com es pasa a tota la gent de La LLosa. I tambe perque casi tots tinguem familiars o amics clavats en la droga.
Està clar anonim?

Anònim ha dit...

al taronger amarg

Al meu mode d’entendre el problema no es tracta de denuciar que eres o has sigut un consumidor o que un familiar teu ho és.

Esperando al Cesar ha dit...

A el taronger amarg, por alusiones:
Es la primera vez que leo un comentario tuyo y, me ha sorprendido que hayas hecho alusión a mi en él, pero no me ha gustado nada la forma en que lo has hecho. Querido amigo, porque aquí todos somos amigos y contertulios, no voy a entrar en el juego de acusar a nadie directamente de traficar con drogas o algo por el estilo, porque entre otras cosas, hacerlo públicamente està penado como delito de injurias o calumnias, y más haciendo esa acusación sin pruebas, como sería este el caso... ¿Por qué no la haces tu, si tanto te interesa el tema?.Pon tu nombres y apellidos. Es cierto que todos sabemos quienes, dónde y cuando están amargando a familias enteras en nuestra población pero, no nos corresponde a nosotros poner en conocimiento de la autoridad competente dicha circunstancia, si no a las autoridades locales que, al igual que nosotros, saben nombres y apellidos y sí tiene la obligación, al menos como representantes de todos nosotros, de hacerlo. Respecto al temor al que te refieres que tenemos, yo por alusiones, he de decirte que temor ninguno y que en caso de tener que denunciar algún hecho que me afecte directamente, lo haré ante la institución competente, y por supuesto, sin temor alguno, porque las instituciones judiciales o policiales están puestas a nuestra disposición para ello y, en el caso de este tipo de denúncias, sé de buena tinta que guardan muy bien guardado el nombre del denunciante cuando se abre una investigación. Así que, tu que has propuesto el tema... ilústranos con tus conocimientos para que los contertulios podamos seguir charlando contigo.

El taronger amarg ha dit...

Per Esperando al Cesar i per tots.
A on posa que yo estiga denunciant res i a ningú., lo unic que jo dic es que ningú del poble decunciarem als que venen la droga en el nostre poble, i el puc asegurar que jo tampoc heu faré, perque no en fie de ningú de les nostres autoritats. I si no tinguem por, com a minim tinguem respete, i dixenmos estar de legalitats perque les nostres autoritats son els primers en no cumplirles i damunt anar diguent per ahí, com este estiu pasat heu va fer el alcalde, que a ells no correspon lluitar contra els traficans de droga en el nostre poble. Li tenia que haver caigut la cara de vergonya, ja voriem lo que diria si foren els seus fills qui cosumiren droga o son pare. O anem tots a una en este problema o no tinguem res a fer. Prou de paraules i mes fets mos fa falta en este tema i en este poble.

y yo a claudio ha dit...

Para el taronger amarg.
Ante todo, gracias por sacar este tema a relucir porque si no lo hace alguien de nosotros el que no lo va ha sacar es el administrador,eso seguro.
Hace algun tiempo,un anónimo hizo un comentario referente a este tema y hablaba de que en algun bar de nuestro pueblo se traficaba y que todos lo sabian. Bien, yo después de leerlo conteste que hablara claro y diese el nombre de ese lugar y sabes lo que paso? pues que se borraron los comentarios y como yo insistí, los administradores me contestaron que este tema les producia pánico,a que si sr administrador?
Tengo que decir honestamente que los entendí perfectamente y así se les hice saber,pero quiero que te quede bien claro que "y yo a claudio" ha hablado y hablará de este tema cuando sea necesario y si se diera el caso denunciaria.
Si que es cierto que las autoridades competentes están para esto pero la colaboración ciudadana también esta para algo,no? asi pues, al igual que nuestro amigo"Esperando al cesar" te pediria que si tu tienes algo que decir,preguntar o simplemente hablar del tema,hazlo, seguro que si tu no tienes miedo nosotros tampoco.

robyn ha dit...

"Volviendo al tema, que a estos les gusta mucho hablar, y espresar con sus palabritas lo mucho que han estudiado..." El señor evarist va a fer un PAI (progrma de actuació integrada) amb un concurs en licitacions, per a que els constructors concursen i que sel enduga el millor... no, jo propose una cosa, cuan se tinga que fer una obra pública, s`organitze un concurs per a que els constructors del poble puguen obtar a fer l`obra i no senduga la fama els mateixos...