Per a contactar amb nosaltres

dissabte, 18 de juliol del 2009

Tornem a estar actius !

Puix sí, torna a estar actiu i amb únic administrador i responsable del bloc o sigui jo !

He pres aquesta decisió, i a demès, MOLT MEDITADA:
lallosaderanes-poble.blogspot.com devia seguir viu. Les vostres visites així ho han demostrat i jo que soc un dels responsables que el va iniciar tenia que dir alguna cosa.

Vaig a fer una prova d'un any i si reialment veig que no funciona, deixaré les meues responsabilitats amb el blog.

I recorde als visitants, l'únic responsable del que ací es publique, des de avui, soc jo:



7 comentaris:

SOCARRAT PERÒ...NO "RUSTIT" ha dit...

Felicitats per la decisió presa!!!!

Ha estat una sorpresa gratificant l'entrar a la FINESTRA... i trobar-me la noticia.

Vos encoratge per seguir fent la tasca que heu encetat.

Gràcies!!

Jordi ha dit...

M'alegra saber que aquesta finestra torna a estar oberta, avant!

Schombrunn ha dit...

Està bé que tots ens alegrem de q'aquest blog estigui de nou actiu, jo també m'he alegrat, però no solament ens hauríem d'alegrar, sinó que també caldria fer tot els possibles per estimular els debats, ja sigui proposant temes o participant en els que per aquí apareguin. Per a fer la migdiada hi ha el seu temps, per a ignorar el que de veritat passa en el nostre poble també, i segur que també ho hi ha perquè aquesta general ignorància vagi desapareixent. I això és cosa de tots.

Mª Angeles ha dit...

Per si val d'alguna cosa, m'alegra que torne aquest bloc. Sou l'única cosa que queda per a lluïtar contra esta apatia reinant que hi ha per tot arreu. Gràcies per la teua valentia.

acaloraet ha dit...

vaja, s'ha confirmat el que ja m'imaginava quan llosaderanes-poble era una persona anónima, ara que ja no ho es he de dir que es notava en la forma d'escriure qui podia ser, qui era la persona q estava darrere del blog. pero be, ara que ja esta aclarit també es just que t'he de donar l'enhorabona perquè encara que no compartim idees, he d'admetre que esta molt ben cuidat aquest blog. Espere em molta impaciencia les noticies que ens pugues fer arrivar. adeu

acaloraet ha dit...

vaja, s'ha confirmat el que ja m'imaginava quan llosaderanes-poble era una persona anónima, ara que ja no ho es he de dir que es notava en la forma d'escriure qui podia ser, qui era la persona q estava darrere del blog. pero be, ara que ja esta aclarit també es just que t'he de donar l'enhorabona perquè encara que no compartim idees, he d'admetre que esta molt ben cuidat aquest blog. Espere em molta impaciencia les noticies que ens pugues fer arrivar. adeu

valcat ha dit...

hola
m'alegre que el bloc estiga actiu un altra vegada, solia entrar en l'anterior etapa, espere que en passar l'any el blog passe a disposar de més col·laboradors i responsables, perquè crec que aquest blog es una porta a tots i per a tots els que volem que les coses funcionen com toca